• (Android/iOS) Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games ქულების გაზრდა ჰაკ

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ქულების გაზრდა ჰაკ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    მეგონა არის ამ თამაშის ახალი ვერსია.. რა არის ახალი ვერსია?? თამაშის პარამეტრებში აჩვენე ახალი ვერსია და როცა ვაჭერ ახალ ვერსიას არაფერი არ არის.. რა უნდა გავაკეთო ამ თამაშის ახალი ვერსიის მისაღებად

    კარგი და სასიამოვნო თამაშია

    სიხარბე ჭარბობს, ასეთი შესაძლებლობა დაკარგულია, ყოველდღიურად ჩნდება ცნობები მობილური აპლიკაციების უზარმაზარი ზრდის შესახებ, თამაშის ყიდვა ხდება სახურავზე და ყველაფერი რაც ჩვენ გვინდა სამართლიანია, ეს არის ის, რაც გამოტოვა თქვენს გაუმაძღარ $$s-ებმა! გასართობად, რთული თამაშებისთვის ჩვენ სიამოვნებით დავხარჯავთ, მაგრამ როცა წახვალ Bernie Madoff ჩვენ ვშლით! შეამოწმეთ თქვენი ახალი მომხმარებლის, დაკარგული მომხმარებლის სტატისტიკა, თუ უკვე არა ის გახდება წმინდა 0, მაშინ წახვალთ. ასე თავაზიანად ვამბობ კოცნა ჩემს... BTW მე გავბედავ რომელიმე თქვენი დეველოპერული გუნდის დამარცხებას..

    მიყვარს თამაში. მაგრამ ის, რაც შემაშფოთებელია, ის არის, რომ ის ყოველთვის ხსნის დადუმებას მაშინაც კი, როცა თქვენ თამაშობთ თამაშს. რეკლამის ყურების ან თამაშის ხელახლა გახსნის შემდეგ ყოველთვის მიწევს მისი ხელით გამორთვა, რაც ძალიან მაღიზიანებს. მაგრამ გარდა იმისა, რომ მე მიყვარს თამაში

    საერთოდ არ მოსწონს რეკლამები და სიმართლე ისაა, თუ ეს იყო, აუცილებლად ვითამაშებდი

    Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games Przygodowe vyi

    პირველი დონის შემდეგ თამაშმა უარი თქვა სხვა რამეზე, ამიტომ ვაინსტალირებ

    კარგი თამაშებია, მაგრამ სასაცილოა, როცა სავარაუდოდ აიძულებდა მოთამაშეს უყუროს რეკლამებს მხოლოდ მიმდინარე დონის გასავლელად.

    როდის იქნება კიდევ ერთი გამოწვევა?? მე ყველა გავაკეთე და ველოდები მეტს... დიდხანს იქნება? თუ კი, მაშინ მე წავშლი და ვიპოვი ახალს! მადლობა!.

    კარგი სათამაშო გასართობი

    პირველად ვთამაშობ სახალისო იყო, მაგრამ როცა მძიმე დონეზე ვარ თამაში ნელია

    სასტუმროს რემონტი/შენობის დეკორაციები შემოსავლით, დამატებით, კარგი იქნება.

    მშვენიერია, სანამ არ მიხვალთ მე-3 სასტუმროში და ყოველი განახლება დაიწყებს ლურჯი კრისტალების ღირებულებას. ისინი თითქმის საერთოდ არ არის ხელმისაწვდომი, თუ მათ არ იყიდით. ერთი განახლებისთვისაც კი საკმარისად გაფცქვნას საათები დაგჭირდებათ. რა ფულის მომგვრელი სირცხვილია. არაფერია იმაზე უარესი, ვიდრე თამაში, რომელიც გიბიძგებს და შემდეგ, როცა დამოკიდებული გახდები, გეუბნება, რომ არ შეგიძლია გააგრძელო თამაში, თუ არ გადაიხადე.

    Ძალიან კარგი

    სახალისო და გასართობი! არც ისე რთული, მაგრამ გამომწვევი.

    Mrina სასტუმროს 24 დონე ძალიან რთულია, გთხოვთ დამეხმაროთ გარკვეული კორექტირებაში

    ეს თამაში მოსაწყენია Phhh

    როგორ "სწორად" ამოწმებთ სტუმარს, გარდა იმისა, რომ სრულყოფილად აკეთებთ ამას წინათ, ეს არ მომცემს ბედნიერ სახეებს, რაც არ უნდა მჭირდება.

    ხალხი არ დატოვებს მაგიდას. სანამ ეს მოხდებოდა, მე მიყვარდა თამაში

    მე მომწონს ეს

    მე ვფიქრობ, რომ ეს თამაში მომატყუეს, რადგან მე ვამბობ ასე 36 დონე, ვცდილობ ყველანაირად, ეს თამაში არ დასრულებულა, ვფიქრობ, რომ ისევ ვცდი იმ დონეს 56 ჯერ bt ვერ დავამთავრებ ამას .მე ვფიქრობ, რომ ნამდვილად მომატყუა ასე მე წავშალე ეს აპი, რადგან დაკარგავ მოთამაშეს ☺️

    ის ნარკოტიკულია და ხშირად გაძლევს თვლებს, თუმცა აქვს მხოლოდ 4 დონე, ამიტომ წავშალე და მხოლოდ 3 ვარსკვლავი მივეცი

    ძალიან მაგარი


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :