• (iOS) FreezeTag Online kodų trikdžių šaltinis

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ FreezeTag Online ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ FreezeTag Online IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodų trikdžių šaltinis ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ FreezeTag Online 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Runersckill bėgikai

    ...joks žaidimas nenori, kad aš tai daryčiau

    Freeze Tag Online Arkade prd

    Viskas gerai

    Aš net negalėjau patekti į žaidimą! Programa buvo visa, manau, korėjiečių kalba??? Ir ji uždarytų programą, kai ją atidarysiu. Atrodė smagus žaidimas :((( Norėjau pažaisti.

    FreezeTag Online Arcade fxmf

    Pažvelkite į Devynių „Doom“kelių žaidėjų žemėlapius

    너무 재미있어요! 근데 이벤트를 좀더 넣어주세요ㅠㅠ! 그리고 계속 똑같은 것만 하게 되니깐 이벤트 스테이즈 같으것들도 섙으것들도 촔이 촔이

    Praradau paskyrą, bet žaidimas patiko, tačiau mano pažanga dingo

    Žaidimas tikrai smagus, bet mane trikdo vienas dalykas, kai esu įjungęs žymos fiksavimo režimą, žymeklis gali pataikyti į mane iš 5-10 metrų arba kad ir koks žaidimo matavimas būtų toli, bet kai aš esu žymeklis net negaliu to padaryti, net kai turiu labai žemą arba aukštą ping. Kitas dalykas, kodėl turėti dvi papildomas valiutas, o ne tik pagrindinę ir papildomą? Manau, kad būtų paprasčiau turėti tokį, o ne kubelius. Štai kas man nemalonu. Vis dar smagu.

    고지윤

    L0l. TAI YRA BLOGAI. 30 sekundžių reklama po kiekvieno žaidimo, kuris trunka tik apie minutę. Tai ne žaidimas; tai reklamos simuliatorius.

    Gerai, kad man tai patinka

    Geras žaidimas

    Nuostabu.ヾ(๑╹◡╹)ノ"

    Grate tai smagu ir mano brolis mėgsta žaisti

    Yra vėsu

    커넥이 대부분,,;; 글고 제작자 님 게임 계속 하게 시키고 현질 하라는 거 너무 티나 요 ㅠ 우리 가 절 이라도 해야 하듯이 업댓 시키시네 요 ;; ㅠ

    Coollll

    60 antrojo pasakų improvizavimo žaidimo

    Pats geriausias žaidimas everrrrrr


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :